Tokio / Bratislava, 25. októbra 2017 – Na 45. ročníku Tokijského autosalónu budeme svedkami obrody ctižiadostivej stratégie spoločnosti Mitsubishi Motors Corporation, ktorá tu predstavuje dva zásadné míľniky:
Mitsubishi Motors oslavuje tento rok 100 rokov od uvedenia Modelu A, prvého vozidla od Mitsubishi a súčasne prvého japonského vozidla navrhnutého hneď od začiatku pre účely sériovej výroby. Model-A bol cestou k naplneniu ambícií Mitsubishi skúmať nové teritóriá automobilového priemyslu a posúvať technické hranice v priebehu uplynulých 100 rokov ...
... Od priekopníckej "štvorkolky" PX33 v roku 1936 až po začiatok výskumu a vývoja na poli elektromobilov v roku 1966;
... Od celého radu konštrukčných inovácií (zážihové motory s priamym vstrekovaním paliva, vyvažovacie hriadele pre spaľovacie motory, stabilizačný systém Super-All Wheel Control atď.) až po nekončiacu sériu dôkazov o schopnostiach a spoľahlivosti vozidiel Pajero a Lancer Evolution v rámci najnáročnejších pretekov po celom svete;
... Od skúmania predtým neprebádaných teritórií (Outlander PHEV v roku 2012) až po uvedenie kvalitných vozidiel na rozvojové trhy (XPANDER v roku 2017);
... Od roku 1917 do 2017 a ešte ďalej.
V rámci celostnej obrody značky - prvého takto komplexného projektu celej firmy za posledných bezmála 20 rokov - pripravila MMC detailný proces zohľadňujúci jej bohatú a jedinečnú históriu ako aj ambiciózne plány do budúcnosti, a nadefinovala tým stratégiu založenú na samotnej podstate značky v súlade s túžbami všetkých zúčastnených partnerov - tzv. 'vodičov' – vo vnútri spoločnosti aj mimo nej.
Obrodenú stratégiu značky, jednoznačne vyjadrujúcu progresívne zasadenie MMC o inovácie a objavovanie na základe pokrokovej vízie udržateľnej budúcnosti, podporuje pozoruhodné portfólio konštrukčných prvenstiev MMC, nikdy nepoľavujúce zapálenie pre všetky podoby mobility (na spevnených cestách aj mimo nich), rovnako tak ako predvídavosť pripomínaná jedinečnými tradíciami, ktoré siahajú 100 rokov dozadu až k prvému vozidlu, ktoré sa svetu predstavilo pod značkou Mitsubishi.
Kľúčové stavebné bloky stratégie značky „Ambície skúmať" tak dohromady predstavujú odvážne a pokrokové mentálne nastavenie, spájajúce štyri kľúčové piliere:
sú vizionárskou súčasťou genetickej výbavy Mitsubishi už 100 rokov a možno ich považovať za vysoko inšpiratívny prvok z pohľadu zamestnancov, zákazníkov aj najrôznejších zúčastnených partnerov, vo vnútri MMC aj mimo nej.
z ktorého plynie inšpirujúci dizajn a vlastnosti produktov, vrátane robustnej budúcej vízie vývoja produktov a trvalej udržateľnosti.
pre rozvoj podnikania v dnešnej dynamickej globálnej ekonomike sú zásadné ambície a výskum, najmä s ohľadom na nutnosť zabezpečovať dlhodobý udržateľný rast v prepojenom svete.
ktorí chcú napredovať vpred a oceňujú takého dodávateľa mobility, ktorý im pomáha naplniť konkrétne ambície, či už z pohľadu vlastnej rodiny alebo celej našej planéty.
dôkazy vo forme produktov
V samotnom jadre Mitsubishi je hlboko zakorenená stratégia značky "Ambície skúmať". Najlepšie ju odrážajú vozidlá, ktoré konštruktéri a návrhári Mitsubishi po celú dobu vyvíjali, často za hranicami prevládajúcich konvencií ...
... Keď automobilka Mitsubishi Motors v roku 2012 na autosalóne v Paríži odhalila svoj priekopnícky Outlander PHEV, v mnohých prizerajúcich sa to vzbudilo údiv - načo je dobré veľké SUV s pohonom všetkých kolies a plug-in hybridným ústrojenstvom s dvojicou elektromotorov?
V priebehu piatich rokov však MMC predala viac ako 135 tisíc týchto vozidiel, najskôr ponúkaných len na niektorých svetových trhoch (čoskoro sa objaví aj v USA; najvyššie predaje sú evidované v Európe, kde je Outlander PHEV aj naďalej najpredávanejším plug-in hybridným SUV). Otázka existencie podobného SUV tak bola úplne zodpovedaná, vrátane ocenenia MMC pre jej odvážnu prezieravosť.
Teraz sa na celosvetovú púť vydávajú modely Eclipse Cross a XPANDER, s nevšedným pohľadom na to, ako by temperamentné SUV kupé resp. kvalitný crossover SUV/MPV mohol ovplyvniť mentálny postoj zákazníkov na vyspelých aj rozvojových trhoch.
Budúcnosť Mitsubishi Motors sa bude odrážať od ctižiadostivého, pokrokového a pôsobivého koncepčného modelu e-EVOLUTION CONCEPT.
Nový slogan „Drive your Ambition", logicky vyplývajúci zo stratégie značky Mitsubishi Motors, popisuje prístup, ktorý Mitsubishi uplatňovalo už od svojho prvého vozidla pred sto rokmi. Mitsubishi už sto rokov ponúka ctižiadostivé vozidlá ambicióznym vodičom, a ako priekopník tak vytvára nové automobilové kategórie svojimi kľúčovými produktmi, ako sú Pajero, Lancer Evolution alebo i-MiEV, vrátane najmodernejších prelomových technológií, ktoré umožnili vznik bestselleru Outlander PHEV. Majitelia vozidiel Mitsubishi vďaka tomu mali príležitosť skúmať nové hranice a podrobovať si úchvatné územia. MMC dodáva vozidlá, na ktoré sa vodiči môžu vždy plne spoľahnúť, od najťažších rally súťaží sveta až po budovanie solídnej povesti na náročných rozvojových trhoch. Ide o prvý nový slogan za posledných viac ako 10 rokov.
"Drive your Ambition" jednoznačne vyjadruje nepoľavujúce zasadenie MMC o hodnoty a túžby majiteľov vozidiel tejto automobilky.
... Jasne odlišuje MMC ako celosvetového dodávateľa mobility s jednoznačným zameraním na zákazníka;
... Bude inšpirovať a zapájať vodiča na hlbšej a emotívnejšej úrovni;
... Bude podnecovať vnútorné sily MMC k obrode odvážneho a pokrokového mentálneho postoja na prahu ďalšej storočnice existencie.
S "ambíciou skúmať" sa môže Mitsubishi Motors vydať kamkoľvek.
V duchu sloganu "Drive your Ambition" sa majitelia vozidiel Mitsubishi môžu vydať kamkoľvek.
Nový celosvetový slogan bude oficiálne oznámený 25. apríla na Tokijskom autosalóne a potom bude postupne uvedený na globálne trhy v rámci zásadnej revízie marketingových aktivít značky; v najbližších mesiacoch bude celosvetovo začlenený do všetkej komunikácie MMC.
MMC spustila do prevádzky anglické web stránky s informáciami o 45. ročníku tokijského autosalónu:
Slogan značky: http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/communication_word/
Autosalón v Tokiu: http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/motorshow/2017/tms2017/
***
MMC je japonský výrobca automobilov s konkurenčnou výhodou v oblasti pick-upov a vozidiel SUV, najmä v regióne ASEAN. Automobilka v roku 2009 predstavila svoj prvý sériovo vyrábaný elektromobil, po ktorom v roku 2013 nasledovalo SUV s plug-in hybridným pohonom. MMC zamestnáva 30 tisíc pracovníkov a pôsobí celosvetovo; výrobné závody MMC nájdeme v Japonsku, Thajsku, Číne, Indonézii, na Filipínach a v Rusku. Zásadnú úlohu v raste MMC zohrávajú napr. modely Pajero Sport, Triton (L200) a Outlander. Celosvetové predaje tejto automobilky vo fiškálnom roku 2016 dosiahli 926 tis. vozidiel. Čisté tržby MMC za fiškálny rok 2016 dosiahli objem 1,9 bilióna jenov. MMC je kótovaná na tokijskej burze cenných papierov.