BEGAM, spol. s.r.o.
Autorizovaný predaj a servis Mitsubishi Motors


Mitsubishi Outlander PHEV Päť rokov náskoku pred ostatnými hráčmi

Tokio / Bratislava, 29. októbra 2018 - Tento mesiac pred piatimi rokmi začal svoju celosvetovú kariéru model Outlander PHEV od Mitsubishi Motors, ktorý si zákazníci mohli po prvý krát objednať 21. októbra 2013 u predajcov v Holandsku.

Jedinečná ponuka ...

Rok po svetovej premiére na autosalóne v Paríži 2012 skúmala Mitsubishi Motors Corporation (MMC) neprebádané územie s prvým SUV s pohonom všetkých kolies, s dvojicou elektromotorov a architektúrou elektromobilu.

Konkurencia medzi plug-in hybridmi vtedy prakticky neexistovala, elektromobily boli často obmedzené hranicami mesta a ani zďaleka nedokázali ponúknuť bezproblémový dojazd viac ako 800 km ako Outlander PHEV, pripravený pojať celú rodinu aj s batožinou.

... stále jedinečný

O päť rokov neskôr zastáva tento priekopník pozíciu lídra na európskom trhu plug-in hybridov, a to naprieč všetkými segmentami, značkami aj typmi karosérie. Celkové európske predaje do 30. septembra 2018 dosiahli 115 448 vozidiel (údaje MME), pričom objem ďalej rastie každým dňom. Vozidlo tak v obľube prekonáva konkurenciu dokonca aj na európskych trhoch so silnými miestnymi hráčmi, ako je napr. Nemecko alebo Švédsko.

... a stále sólovým hráčom

O päť rokov neskôr, v čase keď sa pripravuje uvedenie prepracovanejšieho a vyspelejšieho modelu 2019, si Outlander PHEV stále udržuje pozíciu sólového hráča - navyše v kontexte nových a prísnejších emisných predpisov WLTP, kvôli ktorým sa rady potenciálnych konkurentov ešte stenčili.

Vďaka emisiám na úrovni 46 g / km sa jedinečná trhová pozícia Outlandera PHEV opäť posilnila.

O MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation (MMC), sídliaca v japonskom Tokiu, je globálny výrobca automobilov s konkurenčnou výhodou v segmente vozidiel SUV a pick-upov, elektromobilov a plug-in hybridných elektromobilov. Svoj prvý automobil vyrobila skupina Mitsubishi pred viac ako storočím. Od tej doby sme mnohokrát preukázali náš ctižiadostivý a často aj prelomový prístup v rámci rozvoja nových automobilových segmentov a priekopníckeho zavádzania najmodernejších technológií. Stratégia našej značky, tesne prepojená s DNA Mitsubishi Motors, osloví ctižiadostivého vodiča pripraveného dať zbohom zaužívaným predstavám a chopiť sa zmeny. V súlade s týmto mentálnym postojom predstavila Mitsubishi Motors v roku 2017 svoju novú stratégiu značky, vsadenú do sloganu "Drive your Ambition" - spájajúcu individuálnu mobilitu a schopnosť pozerať dopredu, v súlade s vytrvalým dialógom medzi značkou a jej zákazníkmi. Automobilka Mitsubishi Motors je dnes odhodlaná priebežne investovať do nových pokrokových technológií, atraktívneho dizajnu a vývoja produktov s cieľom ponúkať zákazníkom po celom svete zaujímavé a originálne nové vozidlá.